Politkermatchen


TISDAG KL 19 Match S-V-Mp mot Alliansen på Hagavallen.


Hoppas nu att vädret blir bra så poltikermatchen på hagavallen blir en härlig match och att det blir kul för oss som spelar men framförallt kul för de som kommer och tittar på oss politiker . Man är ju annars van att se oss i fullmäktige salen ( 2 till 3 personer vanligtvis så om det bara komer typ 50 så har fler sett oss fullmäktige politker än som gör det under ett helt års fullmäktige debatter ca 10 st..

Jag är mycket nöjd att jag och Henrik från C kunde ro detta i land och att Kållandsä GoiF ställde upp på detta arrangemangt.


Jag hoppas på öppet och positivt spel samt att det ska kunna bli en del skratt både från de spelande politikerna samt från publiken.

Jag kommer att återkomma efter matchen med ett matchreferat.

må gott

mvh

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback