Regionen behövs i centrum inför Val 2006

 Hej !

Jag måste säga att vi har en härlig sommarstad och det var bara underbart att ligga på svalnäs några timmar i går och njuta av sol/vatten bad.

Vi ska vara glada för det vi har och ta vara på vår natur och vad den kan ge oss och då gäller det att föra en hållbar politik.

Jag hoppas förövrigt att ni som av och till läser denna min blogg , hör av er om ni har några frågor inför valet om allt från himmel och Jord.
Ni kan skriva in frågor i kommentaren till text,..Jag tycker att man kan utveckla demokratin genom denna form och jag svarar mer än gärna . som sagt var.

I går kom också den intervju  Skaraborgslän tidning och Anna Ernius gjorde med mig och det var väl ok..
kul att få beröm från en kvinnlig kollega från V som sitter i den hälso o sjukvårdsnämnd jag sitter i + att hon själv jobbar inom vården, vilket gör att ett beröm från henne känns extra bra.. Min trevliga manliga ssk kollega grattade mig också så det är ju kul att det man säger uppskattas av ngn i alla fall.
Jag grillade med Anna och gav prov på ett bra politisk recept fför en bra och hållbar vård i regionen.
Jag prioriterar närsjukvården..
Samverkan mellan region och kommun så att de enskilde inte ska falla mellan stolarna, 
Detta är a och o för oss att kräva och jag vill satas mer resurser inom detta område.

Jag önskar er alla en god dag,,
Jag spelar fotboll in dag kl 19 för RIK c  mot SIL c.
På degerberg,,, ska bli kul men tufft i den värme vi har nu.
tips 3-1 till oss, 

mvh
Göran 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tack för en trevlig pratstund i sommarvärmen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback