Val 2006


I dag var jag i Göteborg på möte med samtliga valansvariga från våra 5 valkretsar med vår regionala Valsamordnare , Tomas Eriksson.

Vi ser mycket positivt på kommande valrörelse på alla nivåer och alla som var där var mycket entusiastiska inför kommande val 2006.

3/8  Ska vara på jobbet  (kommunsjuksköterska i Lidköping ,på kvällen ska jag till Vara och dela material på Slätta tosdagen.
Jobbar sedan natt
4/8 för att på morgonen sova några timmar för att sedan vara i Göteborg på  eftermiddag och vara på Norstan för folkhälsokommitens räkning i samverkan med Em i friidrott (6 till 13/8)

5/8 Jobbar natt till den 6/8 för att sedan spela fotboll på kvällen för Rackeby C på degerberg.

7/8 Arbete på dagen
8/8 Arbete på dagen för att på kvällen vara i Falköping och ha möte med Skaraborgs styrelse.
Viktig planering inför valet ... Hushållsutskicket , kampanjer , annonsering och debatter mm mm.
9/8 Ska till Göteborg igen och vara på norstan (F.H.K) för att på kvällen se på Em i friidrott.
Sover över på vandrarhem för att se fm passet i friidrott den 10/8
11/8 Jobbar dag och sedan natten till den 12/8 och kommer också jobba natten til den 13/8.

den 14/8  ska vi ringa posten för att få ut hushållsutskicket under v 35 till samtliga hushåll i skaraborg (ej Grästorp)
15/8 blir det lokal fotbollsmatch i Lidköping mellan Alliansen och oss i S-V-Mp på Hagavallen i Kållandsö kl 19 till kl 20. ska bli väldigt kul ...

16/8 arbete på dagen
17/8 arbete på dagen
18/8 arbete på dagen
19/8 ska vi i Mp lidköping vara på torget på fm och dela material .. sedan jobbar natt till den 20/8
 och vi har sedan möte (mp Lidköping)hemma hos min moder på kvällen och natt till den 21/8---

Härifrån så kommer jag vara tjänstledig till valdagen för mp-skaraborgs räkning och hålla i hop alla knytar för valspurten vilket ska bli mycket spännande och jag ser med entusiasm fram mot val 2006.

den 22/8 kommer vi att ha en campingvagn som valstuga på torget i Lidköping.
jag kommer naturligtvis utgå från vår valstuga när det gäller mitt valarbete i skaraborg.

återkommer med mer info senare..
har ni frågor om något kan ni gärna kontakt mig på telefonnummer

0730 204260

mvh
Göran Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback