valspurt inlägg


Jobbat i natt och sedan efter detta parkerat vår husvagn på torget i Lidköping som nu ska vara vår valstuga fram till valdagen den 17/9.-..

Det känns klart positivt och det finns nog ett lokalt intresse för detta med valet och detta visar inte mins den undersökningen som Rackeby gör på sin hemsida där hittintills 108 röster är lagda och vi toppar tillsammans med Socialdemokraterna på 30 röster .,... detta visar inget annat än att det finns ett intresse och att vi som parti är kända och har möjlighet att få ut vårt budskap på ett bättre sätt i och med detta.

Just nu är jag i Borås och väntar på att vara med på mp väst styrelsemöte... Vi kommer se över valspurten och tänkta nya ev. satsningar som behövs göras.

Jag kommer i morgon att lämna in lidköpings.. 17 700 hushållsutskick som min moder har bladat in valsedlar i.. Ett stort tack riktas till henne för detta fantastiska arbete...


Vi hade möte i går i Mp lidköping hemma hos min moder och vi besämde att vi ska satsa på att Alexandra  som valstuge ansvarig de sista tre veckorna,, Hon är mycket duktig och jobbar som egenföretagare inom keramik sektorn och gör bl.a kakel... sitter mycket på Limtorget och jobbar.,..
Kom och träffa henne ..´stugan kommer att vara öppen from den 23/8 ,,, målsättningen är alla dagar ned undantag för söndagar.. eventuelt,, beroende på va de andra partierna gör,,

Jag hoppas  på ett gott valspurt väder..

hej så länge

mvh
Göran

Kommentarer
Postat av: Tony J

Ha ett trevligt möte, Göran!
Vi höres och synes!

m v h Tony

Postat av: Gunnar

....och jag kommer till valstugan och tar några bilder på Göran med digitalkameran.

2006-08-22 @ 22:34:10
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback