Opera... för alla


Jag kan inte annat än imponeras av Läckös Opera och dess ensamble. !

Finkulturen har blivit allas , om man säger så.. Vi var ca 350 begeistrade åskådare denna tisdagskväll på läckö och jag måste medge att detta min första gång jag går på opera inte blir min sista.

Det är kul att vi i kommunen stöder detta genom Läckö stiftelsen och det skapar ökad turism till vår härliga stad.

Jag kan inte säga annat än att jag är säker på att denna opera lätt kunde tre dubbla sin publik om mer fick plats inne på Läckös borggård.

Kanske dags att göra en större spelning redan nästa år utomhus på Läcköområdet , där vi har de populära konsererna !

Vi har ju Linne året 2007 så det skulle vara intressant om detta gjordes !

mvh

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback