Skön sommar .. Almedalen Nästa

Jag vill önska er alla som läser denna blogg en riktig skön tid framöver och njut av högsommaren vilket jag kommer att göra och det innebär att jag återkommer med reportage från Gotland Almedalen,,


Jag ser fram mot detta arrangemang och hoppas få mycket inspiration till valspurten.
Det känns som att vi är på G,e som det heter och att våra frågor åter är på dagordningen.

I dagens morgon tv så tog man upp detta med alternativa energikällor och att vi ska vara fri från oljeberoendet  . Denna politik är inte möjlig att föra på så aktivt sätt utan Miljöpartiet,,

Ha det gott !

mvh
Göran


Kommentarer
Postat av: Gunnar

....och innan du åker till Gotland så får du inte glömma att tippa kvartfinalerna i VM-tipset!

Postat av: Gunnar

...så den 4:e juli ska man spana efter dig på tv:s nyhetssändning från Visby!

2006-07-02 @ 06:31:30
URL: http://www.gunnarkarlqvist.tk
Postat av: Gunnar

Det dröjde inte länge förrän jag såg Göran i publiken i Almedalen. Ett reggaeband underhöll mellan språkrörens anföranden......och då fick kameran syn på en diggande Göran - med svarta solglasögon och bakåtvänd keps!

2006-07-05 @ 21:30:03
URL: http://www.gunnarkarlqvist.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback