kanske det---men efter omständigheterna bra,,,,

Hej Karin T...
Grattis min vän.. jag hoppas komma upp några dagar i november,,,till hjärtat i Sverige,,,, östersund ?

Jag ska vara tydlig med att säga att vi med våra två suppleanger har förste ersättaren för gruppen i Ks... och de är bra då det innebär i praktiken att vi alltid kommer att vara ordinarie.,....
Sedan så kommer vi att ha förmöte inför ksau samt naturligtvis inför ks...
Jag är naturligtvis nöjd och så får man betänka att vi har 2 mandat s har 21 mandat och V 4 mandat och vi har sedan jag varit med sedan 98... haft 2 mandat och mellan 98 -02 vara vi bara med i budgetberedning
02-06 med i ersättare Miljö-byggnad samt adjungerad ks...
så nu har vi både ett samverkans avtal politiskt, en budgetsamverkan..vi ska träffas nu den 23 inför budget 07-plan 08-09   

mvh
gl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback