Veckans Politik

hej Gunnar ,,,
Man får ta dessa test som just vad de är.. opresisa test som inte säger så mycket mera än att de är ett test och någon form av tendens..

Man kan säga att jag är klar lång ifrån konservativ kristen politik och det vet jag att jag är och det visar också testen jag gjort men att använda uttrycket vänsterextimist är nog att ta bort meningen med det ordet då jag som grön social radikal absolut inte är intreserad av någon form av kommunistisk statligt styrelse där alla ska vara lika .. Vi är ju alla unika individer som ska möjliggöras så bra livsmöjligheter som möjligt i samexistens med natur och djuren i vår värld,, detta finns inte i kollektivismens kommunism och ej heller det gröna perspektivet.


När det gäller kommande vecka så blir det intressant politiskt..

23/10 Gamla fullmäktige gruppen träffas kl 13
           Kl 18 Mp-S-V    Budgeteten 2007-08.-09
24/10 Regionfullmäktige

26/10 Hälso och sjukvårdsnämnden ..Avtalen med läns-primärvården
          Mp i Lidköping väljer sina personer till nämnder och styrelser

30/10 Regionfullmäktige gruppen. väljer oppositionsråd
                                                              ersättare i regionstyrelsen

jag återkommer med information

mvh
Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback