KL 04... om 4 timmar öppnar vallokalerna,, 25 stycken,,,

Gårdagen var härlig och dagen var fantastisk med avslutande tal med mig och Malin..
Det kändes mycket bra att prata om vårt valmanifest på 36 punkter för ett alliansfritt Sverige och att skillnaden inte är mellan blått eller rött utan mellan grått och grön..,

Vi i mp kan såväl som riks som på kommunalplan inte sammarbeta med en moderatledd regering då de är i avsaknad av miljöprioriteringar , vilket oxå naturskyddsföreningen konstaterat i sin undersökning hur partierna har prioriterat miljskydd de senaste 4,a åren,,,

Som sagt jag gick upp vid 08 tiden och jobbade på torget med att dela ut valmaterial med Malin , Mirozlawa, Maria och Solveig.
Jag och Malin talade om vårt valmanifest och att vi priorieterar barnens bästa mm mm.
Det var en härlig solig avslutning på valtorget inför flera hundra människor , samt att the Politician sjöng vid Särmarkshuset och jaf fick gäst sjunga vid en sång tillsammans med Mario,, kul,,,
Gillar att möta alla dessa underbara människor under kampanjandet och känner inombords att detta ska gå bra.. Vi fick ut mycket material...
Efter detta var jag på Hertig Johan torg några timmar.. med Cristoffer Gren och Martin Fougantin--
Det var trevligt om 'n ganska lite folk,,

I kväll har jag tillsamman med Martin o Kerstin Maria Stalin varit på torget för an avslutning,,
Jag blev kvar tills nu...
det var mycket trevligt.,..

Jag har verkligen gått in i taklet o nu ska jag snart upp för aatt dela ut valsdlarna...

Valvakan blir kl 20 på Restaurang Rhodos.--kul ska det bli,, och jag tror på en siffra
på 5.9 % riks---3.9 % region  samt 4,2 % kommun,

Nu får jag vila.. analyser blir det efteråt.

mvh
Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Det ryktades om att Kjell skuller få stiga åt sidan igårkväll - men sen tittade jag in på www.lidkopingsnytt.se - och då berättades att så inte var fallet.

Postat av: Gunnar

Hej Göran ifrån Galeasen. Jag och Emma sitter och tittar på din blogg och undrar var uppdateringen är efter valnatten!

2006-09-20 @ 04:18:17
URL: http://www.gunnarkarlqvist.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback