Lördag innan valdagen den 17/9

Nu kör vi hårt der sista dygnet inför valet tills valvakan på restaurang rhodos kl 20 till 24,,

Jag känner att det går bra men det gäller att folk går och röstar samt att vi kämpar in i det sista,,

Hos oss i Lidköping innebär det att valstugan är öppen till 02 i natt
..

I går var det mycket trevligt på Vara torg och det var kul att ha husvagnen där...
På kvällen körde The Politician rock på torget och det var trevligt att vi i Mp kunde vara med och arrangera detta med S och V,,,
Fick tom vara med på en låt,,, måhända en framtid efter att det politiska karriären är slut !

Jag måste erkänna att det varit fantastiskt att kampanja i alla våra skaraborgska kommuner de senaste 4,a veckorna...
det har känts bra så här kommer min sista
Göran prognos.......

1 S 36 %  2 M 24 %  3 Fp 8.5 %  4  kd 7,5 % 5 Mp 6.5 % 6 C 6.5 % V 6 %

S -V-Mp   48.5 %
Alliansen  46.5 %

detta är en känsla efter att ha varit i valrörelsen i 4,a veckor så vi får se vad den är värld...
valdeltagandet = 82 %,,, bättre än val 02  pga det jämna läget

nu går jag ut till torget

mvh
Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback