Val 2006 7 dagar...

En fantastisk helg ur mp synvinkel

nu går det bra skulle jag vilja säga,

hur bra,, det får vi se,,,
men vi kan klara ett riksdagsmandat och
vi klarar ett regionmandat
samt går från 17 till 34 mandat i 13 av de skaraborgska kommunerna
okmm för detta

nu kör vi så det ryker

8/9,, var på torget i Lidköping.. lämnade in en artickel.. Skas ska bli ett hälsofrämjande sjukhus...
,Tony.. på besök på Sveriges vackraste torg,.. kul att du kommer min vg/mp vän...!
Jag brukar säga att det som han inte vet om Regionen är inte värt att veta gällande det politiska-.-
9/9 torget,, med mig i Malin samt härlig kultur inslag av John/David,, eldslukning fängslade mellan kl 11,14 till 11,24 ca ett 70 tal personer som sedan glatt tog vår info inför val 06... kul,,
Jag och kristina hade sedan en dialog farför vi bägge partier säger nej till strandnära tomter,,,bra samt engagerande för många då frågan är en het lokal valfråga...
10/9,, lugn dagm, från 15,30 till 16,30 ,,Var på ågårdvallen,.,, se en flick 10 års match,, samt diskussion med samtliga parttiföreträdare..
o med representanter från LIF (kallat på detta viktiga möte)
Vi blev såpass överrens om att Ågårsvallen är mycket aktuell o att detta kunde vara klart vid ht 07..

jag nu börjar en ny vecka o det känns mycket bra, men det gäller att gå in i kaklet...

Godnatt
återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback