Glad Påsk

Hej !

Tiden rullar fram i rasande tempo och själv så funderar man ibland på om detta med vart den bär en förutom det schema man har att följa på jobb såväl som i politiken.

Jag måste säga att utan alla fantastiska människor som hela tiden finns och stöttar en så hade man inte orkat och detta innebär naturligtvis att jag riktar ett tack till er alla där ute !

Jag anser att detta med att ge tillbaka och visa tacksamhet är mycket viktigt och något vi inte kan göra för lite av !

I helgen hade vi regionens årsmöte och i lördags så var vi ett 100 tal mp,are som fullföljde ett årsmöte som på många sätt kan karakteriseras som typiskt miljöpartistiskt i form av energi, spontanitet mm mm.
Det kan inte beskrivas till fullo utan måste upplevas !

Jag rekommenderar er som inte varit på ett sådant möte att göra det !

Jag själv gör nu `lovar`mitt sista år i Mp väst styrelse och vill också gratulera Peter Rådberg till att han blev omvald till Ordförande .
Vi kommer detta året lägga grunden till en fortsatt utveckling av vår unga organisation som är nödvändigt i en föränderlig omvärld.
Man kan inte sitta still i båten som det heter och allas goda ideer behövs i tider av förändring !

I söndags så var det en diskusion om kommande infrastrukturplan och det var en mycket vital och bra sådan från ett 30 tal medverkande samt så var det mycket intressant att lyssna på Karin Svensson Smith förståss.

Jag ser nu framåt mot påskveckan !

Det blir en lugn vecka politisk för mig och mer av jobb och fritid men det är skönt oxå och det är viktigt att få distans till sig själv och ens politiska gärning.

Jag måste till sist säga att det gläder mig att gratisbussarna nu är igång på lördagar...!
 GL


Kommentarer
Postat av: Christer

Bra jobbat av dig på mp Västs regionårsmöte!

2007-04-02 @ 08:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback