ta det lugnt där ute och värna om varandra

76717-17


Jag är en obotlig optimist som sagt var och tror på något sätt att det goda alltid segrar och att människor kan hitta tillbaka till varandra om det sedan tidigare funnits något mycket gott i deras relation.

Inget kan bli detsamma men väl bra på ett annat sätt. Ingen människa klarar sig utan social gemenskap och vi behöver alla känna oss sedda och behövda.

I går var det möte med vår Mp väst styrelse och det var trevligt och vi planerar en del saker framöver som skall utveckla vår gemensamma organisation i Miljöpartiet i Västra Götaland.

Vi som sitter i denna styrelse kommer från alla valkretsar i regionen; Bohuslän, Göteborg, Sjuhärad, Norra Älfsborg och Skaraborg.
Det är alltid trevligt att träffas och utbyta ideer och tankar i syfte att utveckla något.

På tisdag morgon så far jag till London och är där tom Lördag och då får jag väl försöka göra en liten resume av det jag upplevde i denna världsstad som i sig har lika många invånare som hela Sverige.

Som sagt

Ta det lugnt där ute och värna om varandra...

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback