ARN-JUL

76717-95


Jag vill med detta inlägg passa på att önska alla en riktigt bra jul och nyårs tid med allt trevligt detta innebär. Jag hoppas ni passar på att titta på Arn-filmen och bjud då med er någon.
Jag och min vän Peter skall gå på juldagen på 16,00 föreställningen !
Min roll som statist hade jag dock i den andra filmen, för det är först då som Arn och Cicilia gifter sig efter att Arn har varit utomlands i 20 år ! Jag lovar er att denna kärlekshistoria är sevärd och tänke er själva-- Skulle ni vara beredda att vänta 20 år på någon som ni håller kär ?

Ha nu en riktigt bra JUL:::::

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

God Jul från Solhaga!
Det är lugnt där ute i den fortfarande mörka julaftonsmorgonen. Carina har distriktet, Therese är på Galeasen och jag har alla 'boenden'.
Julhälsningar från
Gunnar

Postat av: Jane

Hej Göran. Ville bara passa på att önska dig ett gott nytt år, ifall vi inte ses :)

2007-12-28 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback