ARN-premiär

76717-98

När jag gick in på bion i Lidköping i dag kl 15,30 så var det fult med människor i salongen och det fanns medeltida -Arn människor där som sjöng och allt var väldigt trevligt inför denna premiär för ARN-filmen här i Lidköping.

NLT var där med fotograf och nöjesreporter Sandra och jag och min vän Peter blev fotade och interjuvade före fimen och Peter som hade läst alla böckerna innan för många år sedan pratade om detta och att han nu så fram mot filmen medan jag talade om min roll som statist i film 2 på ARN,s och Cicilias giftermål och att jag verkligen blev glad att få vara med i filmen och såg nu fram mot att de film 1 på bioduken !
Vi kommer att bli uppringda efter filmen i morgon för att berätta om vad vi båda tykte om filmen som vi skulle se .

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback