GOTT NYTT 2008

76717-76  Vinter bild av Lidan i Lidköping

Jag vill bara önska er alla ett glädjerikt och lyckosamt 2008.  Ett år som förhoppningsvis ger oss lite vinter som denna ovanstående bild symbolisrera ! Jag börjar tröttna på den ständiga hösten !
Jag kommer att önska detta i mitt kommande nyårslöfte med annat förståss !

Livet går fort framåt så det gäller att våga göra saker annars så  ångrar man sig efteråt !  Nästa år ska jag tillsammans med Hanna träna Kållandsö damlag i div 5 och detta ska bli mycket trevligt och jag kommer att ha ytterligare något nytt att skriva om på denna blogg vilket kanske inspirterar än fler än det 20 till 35 som nu går in på denna blogg var dag.
När året började låg det på 10 till 25 så jag antar att jag har en lite mer intressant blogg nu än tidigare !

Jag har ju utvecklat den till att inte bara vara politiskt utan även privatlivet får komma med av och till !

I kväll så firar jag men några trevliga vänner och tillsammans går vi ut till torget strax innna 24 för att se raketerna mm !

Ha ett bra nyårsfirande !

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Tack för det trevliga bidraget i min gästbok. Det värmer och jag blir 'rörd' av dina snälla ord kamrat Göran.
Jag hoppas att du får en trevlig nyårsafton med herrarna Gert och Stewe.
....och sen hoppas jag förstås att våra planerade gemensamma 'turnéer' blir lyckade!
Gott Nytt År från oss på Magdalenagatan
Gustav, Maria, Smulan o Gunnar

Postat av: Ancie

Önskar ett underbart 2008!!!

2007-12-31 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback