Härlig 40 årsfest i lördags på Hagavallen,,


Det var en fantastisk trevlig fest i går på Hagavallen då jag firade min 40 års dag och jag vill tacka alla som kom ca 60 personer som gjorde denna fest så bra och minnesvärd för mig.

Tack Gunnar för de fina foton du tog ..kolla på hans hemsida,,
www.gunnarkarlqvist.se

Jag vill tacka er alla för de fina presenterna och tack Peder och Anders för ert framträdande om mig ! Det var riktigt kul ,,,
Tack till mina bröder ; Grobbe och Steffan och min tvillingsyster Lotta för deras sätt att arrangera festen, tillsammans med Grobbes fru Gunilla och Steffans sambo Åsa.
Samt till sist till min moder Margaretas arbete med maten som alla gillade. Ett stort tack till dig.

Jag vill till sist tacka the politicians för en fantastisk spelning... Ni var riktigt bra och jag hoppas ni fortsätter att spela många år till.

Fetsen var slut vid 02,30 tiden och det verkade som alla var mycket nöjda med festen och jag hoppas nu att alla ni som deltog får en fantastisk härlig jul och nyårshelg.

Göran

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi, såå roligt att se kort på er allihopa! Och fler har ni blivit också...ett helt gäng småttisar. Härligt. Grattis än en gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback