Jul och Nyårs kort till er alla `bloggisar` från mig.

76717-67

Hej på er alla som läser denna bloggsida !

Jag vill passa på att önska eder en skön och avkopplande jul och ett fantastiskt och kreativt nytt år 2008 !

Tänk att ett år går så fort och det är väl så att dagarna bara rusar fram och som Lundell skrev i en låttext -
Man rusar blint på vägen !

Det är därför mycket viktigt med glädje och närhet till nära och kära och att man tar hand om den tid som nu kommer för stillhet och reflektion så att man kan ta vara på de dagar som hela tiden kommer och går.

Man kan ju läsa en bok, gå på bio, fika med vänner, gå ut på vandring i vår natur och mycket , mycket mer för att ,  kort sagt ta vara på sig själv och de behov man har.
Man kan ju också skriva dikter eller för den delen en berättelse som kan bli en bok som Arn-böckerna !

Alla människor har sin unika begåvning och talang men vi behöver få höra det också så passa på och ge varandra berömm på olika sätt. Jag tror att vi är dåliga på det allt som oftast i den vardagliga stressen.

Mitt liv rusar vidare men jag behöver reflektera och på det sättet medvetandegöra saker hos mig själv som kan göra mig gott framöver.

Ta nu hand om er så hörs vi framöver !

er bloggare

Göran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback