kort och gott

Läs denna artickel ; http://www.expressen.se/ledare/dahl/1.974504/              alliansen-borde-flirta-med-mp

 kommentera gärna !

Jag återkommer med egen analys i detta !


Tack alla ni som kommenterar mina inlägg det är kul !

Tack Peder för ditt uppträdande på festen med Anders och detta kan ni ju göra igen förståss!
Andra tykte ni var mycket bra ! Samt jag förståss,, !
Jag kommer att vara med den 2,a Arn- filmen som har start till hösten 2008..
Jag är med i giftermålscenen mellan Cicilia och Arn

Göran

Kommentarer
Postat av: Christer

Nog för att det inte går att lita på sossarna fullt ut innebär inte det att alliansen skulle bli särskilt mycket bättre som samarbetspartners.

Nej, mp ska vinna nya väljare på vår egen politik
- när vi bättrat oss i de sociala trygghetsfrågorna.

Mp kan prestera bättre i både det demokratiska som socialt hållbara samhället. Det ekologiskt hållbara kan mp sedan partiets begynnelse.

15% i valet 2010 är realistiskt!

I detta är du en av många stöttepelare, Göran!

2007-12-20 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback