Kort och gott

76717-100 Hindens rev !

Vi lever i ett fantastiskt naturlandskap och en av dessa områden i kommunen är Hindensrev som är en morän som bildades efter den senaste istiden för 10 000 år sedan---
Vi har så mycket värden i vår natur som vi måste tillse och behålla för framtida generationen och det är viktigt att framhålla dessa värden hela tiden.
Jag vet att många vid den tid på året går ut på `hinna`för att grilla och ha det gott.  Jag gjorde det med vänner för några år sedan .

Tack Jane för din kommentar och ett riktigt gott nytt år till dig och Peter tillönskar jag dig. Ni är välkomna till Lidköping när ni har vägarna förbi !
Tack Gunnar för din vänskap och  det gångna året har stärkt denna och jag ser fram mot 2008.
Ha du ett riktigt gott sådant och hälsa Gustav och Maria !

Jag har haft ett intressant år och lärt mig mycket genom denna årsresa inte minst detta med betydelsen av att hjälpa andra och att det ger så mycket tillbaka. Jag mötte en hel familj och fick lära känna dem och sedan hjälpte jag dem efter att min dåvarande flickvän var med i olyckan den 5 maj.. Jag önskar henne och hela hennes familj ett fantastiskt 2008 . För mig har detta bevisat för mig att inget är omöjligt bara man kämpar och aldrig ger upp.

Jag har fått vara med i Arn-filmen som statist och detta har gett en ny dimention till mitt liv och jag och Peter var ju på 1,a filmens premiär i Lidköping på juldagen och jag kommenterade detta i Lidköping med att säga att filmen är mycket sevärd och bra ! Den har det där lilla extra som jag ser det hela.. Nästa film om ARN kommer till hösten 2008 och där finns ju jag med som sagt som statist (Adelsman och dansare ) på ARN och CECILIAS brölopp !
Jag lovar att denna 2,a film kommer att bli lika sevärd som den första !

Jag har haft ett bra Mp år tycker jag på både den kommunala och regionala planet och detta har uppmärksammats på olika sätt av media så jag ser fram mot det nya året inom politiken.

Jag vill påstå att jag har haft ett mycket gott år med 40 års kalaset som en riktig pärla ! Tack alla som gjorde detta så bra för mig...

Göran

Kommentarer
Postat av: Jane

Det är inte varje dag som man har vägarna förbi Lidköping, men någon gång så kanske jag och Peter kommer :)

2007-12-29 @ 20:45:06
Postat av: Gunnar

Görans inlägg - daterat den 15 december - är illustrerat med en bild av honom i kretsen av sina arbetskollegor.
I famnen har han en 'presentkorg' med diverse godsaker. Dels basmat typ Bullens pilsnerkorv, ketschup, pasta, vita bönor, pepparkakor och några burkar med julöl, men även Görans favoritkost på dom långa arbetsnätterna. Dvs där fanns även rikligt med kexchoklad och Coca Cola.
Den 27:e december var jag uppe hos Göran och såg hans digra presentbord. Korgen stod där, men all kexchoklad o Coca Cola var kliniskt borta! /ler/
Natthälsning från Solhaga
Gunnar

Postat av: Gunnar

....och appropå nyårsafton. Carina N och Leena J sitter här o spekulerar ifall det är du som kommer att hålla nyårstalet på torget vid tolvslaget. Dom tror iallafall att du gärna skulle åta dig denna ärefulla uppgift! /ler/
Morgonhälsning från Solhaga o Gott Nytt År från dina beundrande arbetskamrater!
Gunnar, Carina o Leena

2007-12-31 @ 06:33:04
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback