Smått o gott


Ja nu har man då startat det aktiva arbetet i samhällsbyggnadsnämnden och det ska bli mycket spännande och intressant.

Vi resecentrum, nya busslinjer och mycket annat i pipeline,,,

Jag har också på onsdag och torsdag haft Hälso och sjukvårdsnämndsmöte i Lundsbrunn med de nyvalda personerna från våra två nämnder 9 och 10 i Skaraborg.
Detta var ett givande möte samt mycket matnyttig information om framtida vårdbehov i Skaraborg.

Nästa vecka ser ut på följande sätt.

På måndag i Vänersborg och möte med regonstyrelsegruppen i (mp)
På kvällen möte mer majoritetsgruppen i kommunen inför au.

På onsdag och torsdag är det dialogdagar mellan alla nämnder i kommunen.
Detta är en start på budgetprocessen , där vi ska till att besluta om en budget för 2008 med plan 09 och 10 i Juni den 18,e..

Nu åker jag till Stockholm....

Ha en trevlig helg,,,

Göran

Har ni ideer och tankar när det gäller politiken så kontakta mig gärna:

0730  204260

ps Livet blir aldrig bättre än vad man gör det till,,,,

Kommentarer
Postat av: Tony

Hoppas du hade det gott i Stockholm. Själv har jag varit i Jönköping under helgen.

Vi synes i môra...

2007-02-05 @ 00:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback