sommarsnackis

Tack Marita för ditt mycket viktiga inlägg om detta med självmord och självskadebeteende.

Jag kommer naturligtvis att arbeta starkt med deta framöver och inte släppa det förrän det nås resultat inom detta område som det fortfarande verkar vara så svårt att ta upp politiskt.


Jag har ju både min kommunala och regionalpolitiska uppgift och det är klart att området psykiskt välbefinnande innefattar både de politiska områdena !


Regnet faller kan man säga och blötperioden sträcker sig nu ca 6 veckor och detta är ju inte helt normalt eller hur och de såkallade klimatförändringarna är ju här och detta kan väl inte ens Göran Hägg förneka,... men med en dåres envishet så verkar det ju så... jag tror nog att det är mest retorik från en som kan detta område, så jag är lugn i tron att Göran , min namne innerst inne har en oro för detta med klimatförändringarna.....

Tony Johansson har en mycket bra blogg och den är naturligtvis mycket välskriven från denna formuleringarnas mästare..Ha en god semester Tony...

Sedan så ska jag komma med en nyhet från denna blogg...

Jag ska låta mig sommarinterjuvas av min kollega Gunnar ,,, detta kommer sedan att följas av andra intervjuver hoppas jag.,.. så hoppas detta kan vara av intresse,,

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

....och jag vill bara berätta för dig Göran att det finns en romatisk bild på dig och Ulrika på min hemsida nu!
Kvällshälsningar
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback