Kija min tjej som är ett viktigt stöd för mig i livet och i politiken

76717-18

Jag är jätteglad att jag har en så härlig tjej som Kija och hon är verkligen en support i mitt liv !

För att man ska kunna utveckla sig på olika plan och då minst inom politiken så krävs det att man har balans i sitt liv och kärlek är en viktig ingridiens och den ger mig kraft i livet och då även i politiken.
Tack Kija ! Du behöver också stöd nu och det försöker jag ge dig !

Jag har i dag varit på jobbet i Vänersborg och det var trevligt att träffa mina vänner, Stefan, Birgitta och Lise !
Vi diskuterade regionstyrelsen i morgon och jag hade förslag om ett tilläggsyrkande inom planen för barn o ungdoms-psykiatrin i regionen , som handlade om en nollvision för självmord samt att vi ska utveckla alternativa behandlingsmetoder inom barn och ungdoms-psykiatrin.
Vi kommer att lägga detta förslag i morgon på regionstyrelsen...
Vad som händer f-ö är att jag i morgon har möte med Mp Lidköping där vi bl,a skall prata om vår budget med S och V samt utvecklingen av vårt kommunla handlingsprogram som vi skall ha på webben !

Jag återkommer med info om mötet,..,!

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback