Kort och gott


I dag har jag legat halv krasslig som så varit denna helg.

Var kul med Villas vinst och kul att gå med kollega och kamrat Gunnar på stan i går och uppleva ljulskyltningen.

Jag kan väl säga att detta med Carin Lexmons utspel mot Kjell landade i intet och hon verkar inte veta hur hon ska tolka Kjells argumentering men hon måste ju förstå att kommunen inte på något sätt kan bära driftkostnader på 17 till 20 millioner och detta har ju vi Mp och V varit tydliga mot S och detta gäller nu för Alliansen att förstå.

Denna kommun leds av en ansvarsfull majoritet som har helhetsperspektiv när man går till olika beslut och jag måste säga att jag nu mer än nånsin är nöjd med att vi efter valresultatet kunde göra upp med S och V .


Göran

Kommentarer
Postat av: Ancie

Hej
Håller med du ;)
Krya på dig!

2007-11-26 @ 17:29:35
Postat av: Gunnar

Jag hoppas att du kryar på dig så att inte vårt Garströmsbesök imorgon är i farosonen!
Hälsningar i den mörka o blåsiga höstkvällen
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback