Vi går mot vinter men det ät är överhettat i politiken just nu !

76717-76     Man glömmer ibland hur vackert Lidköping är som vinterstad.och att det faktiskt trots klimatförändringar, kan bli en bra vinter på våra breddgrader. Jag hoppas att detta ska ske denna kommande vintersäsong.

Men just nu råder det en febrig tempratur i den politiska debatten om evanemansarenan här i stan och våra kommunalråd ,  Carin och Kjell är i het debatt mot varandra så hade det varit snö så hade den smält.

I kväll var jag och Linda Berling på S möte inför morgondagens kSAU = kommunstyrelsena arbetsutskott.
Vi pratate om ; arenan, investeringarna som äldreboende mm, motorstadion och införande av medborgarförslag .

Jag blev också inbjuden till att deltaga på ksau,s eftermiddags möte om evanemangshallen.

Jag återkommer i morgon för det kommer att komma fram intressant saker efter morgondagens möte.

Ha det gott

Göran Larsson (Mp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback