God morgon

76717-49

Ja nu kommer det bli en helg där jag Mp ska ha kommun och landstingsdagarna i Göteborg och jag ska vara med från fredag eftermiddag till söndag.
Jag kommer att rapportera därifrån efter helgen och det är ju alltid spännande att höra våra språkrör av det vill förmedla mm
Det kommer att komma mer än 400 mp,ister dit så det är alltid trevligt att möta gröna vänner från hela landet.

I går startade vi klimatkampanjen med presskonferens i Skövde med Peter Eriksson och vår regionstyrelserepresentanter ; Stefan Kristansson och Birgitta Losman..
Läs gärna tidningarna i skaraborg om detta...
Jag tror att i bla SLA , så kommer Lidköping få en känga pga det nu planerade byggnationerna i centrala hamnen...
Utifrån klimatperspektivet.

I går var jag annars på NLT och pratade om MP,s inriktning för Biblioteket på Sockerbruket framöver,. En kultursatsning kallade jag det,.., läs NLT i dag eller kanske måndag,l

Ja ha en bra dag där ute

Göran

Kommentarer
Postat av: En studie i blogg

Vi har nu under natten gjort en studie i blogg-teknik. Du verkar vara lite rädd att man skall jämföra din med kommunalrådets men vår undersökning pekar på att be very afraid of Karlqvistes. Vi önskar dig en skön helg i gröna vänners lag. Sedan har vi en till önskan: att du bara lägger in bilder bara på dig själv och inte så mycket text. Du vet en bild säger mer än 1000 ord...

Hälsningar dina nyaste kollegor och näst bästa arbetskamrater efter Karlqvist förstås

2007-10-13 @ 05:36:02
Postat av: Gunnar

Vad då "bara bilder" bilder på honom sjælv. Det finns ju bara bilder på Gøran i hans blogg.
På min sida finns det ju otaliga bilder på Gøran, men på hans sida har jag aldrig fått æran att figurera!
Førresten jag befinner mig på Hotell Centrum i Køpenhavn.....så hær kommer dærfør en Hælsning från Danmark!
Førmiddagshilsen fra Danmark
Gunnar

Postat av: Christer Holm, f d ordförande i mp Skaraborg.

Hej Göran,

Kul ölrunda vi tog i Göteborg på lördagen efter mini-konferensen om "Demokratisk Psykiatri" Gav mig intressanta infallsvinklar om nya modeller för möjlig utveckling av psykiatrin i Sverige.

Önskar dig lycka till i alla engagemang du har. (Försök skala bort några och glöm inte tänka på dig själv också?)

2007-10-13 @ 15:05:05
URL: http://personligtombud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback