Lidköpings vackraste naturområde

76717-40

Hej !

Det rasar en debatt om skogen i Lidköping och vad Mp har gjort och jag har skrivit en artickel om detta till Lidköpingsnytt och jag är också glad att debatten är igång men glöm inte att hade alliansen lett kommunen så hade dett sett klart värre ut ! Moderater drev ju detta med exploatering av Östra Sannorna !
Men vi kan göra mer och titta på bilden är inte Hindens Rev vackert så säg.

Vi hade möte med S och V i går och vi ska nu få ut kommunalt vatten på svalnäs tex..
Vi diskuterar frågan om arenan och Mp ska göra detta på möte på Vinbergsgatan 6 b nu på torsdag kl 18,00.
Vi har varit positiva till en hall men vi får se till kostnaden mm och se hur vi ska agera innan beslut ska fattas inom vad jag förstår kommande månaden om detta inte skjuts på ?

I dag är jag i Vänersborg och diskuterar med min regionstyrelsegrupp i Mp.-- Stefan Kristiansson , Lise Nordin , Birgitta Losman och Tony Johansson .
Alltid trevligt.. Vi går igenom kommande regionstyrelsehandlingar tlll den 6/11.

Tack från neuropedagogen,,.
Nu styrelsen har uppe ärendet den 1/11..
Att göra om Malögården till dagvård,,
Jag återkommer i detta !

Ha det gott så länge

Göran Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback