Förlorat vad ger hälso-vinst


Jag har alltid gillat detta med att av och till sticka ut hakan och nu gjorde jag detta i samband med Kållandsö-Rackeby matchen-- Att om matchen slutade oavgjort eller förlust för Kållandsö så skulle jag gå tiil Degerberg-till Hagavallen och nu blev det som det blev att RIK vände att 0-1 underläge till vinst 2-1 .

Min sjuksköterskekollega och nära Kamrat Gunnar följde med på matchen och kommer att följa upp att jag genomför det jag sagt. Se hans hemsida

www.gunnarkarkarqvist.se 

Jag återkommer i detta förståss.


Annars så har helgen varit trevlig . I morgon är det kommunfullmäktige och då kommer mina kollegor Linda Berling och Josef Kjellqvist att gå.
lyssna gärna på närradion mellan kl 18,15 till ca 20,00 . 93,8 på fm bandet.

Jag är ledig och åker med Gunnar och tittar på Elfsborg-Hammarby...

Så nu vet ni att jag kan avvara det politiska någon gång och att det är för fotboll är nog inte så konstigt eller hur !

Jag tackar Carina för inlägget. Vi har ett mycket bra arbetslag.

I morgon ska jag till Vänersborg och träffa min regionpolitik kollegor.
Det blir lite planeringsarbete inför Eu-parlaments resan samt att se över planeringen i höst i hälso o sjukvårdspolitiken.

ha det så gott alla där ute---

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Jag informerade våra ssk-kollegor (Thomas, BMW, Leena samt Therese) angående din förestående promenad.
Jag och 'Mary på larmet' tittade även på kartor för att kunna se ut ett lämpligt vägval.
Det finns en fin grusväg som går mellan Sjöskogen och Stola herrgård. Den har jag trampat några gånger och eftersom den - enligt skyltning - är stängd för allmän trafik ger den ett ödsligt intryck som säkerligen kan förhöja höstkänslan i vandringen.
Sena hälsningar från
Gunnar och Britt-Marie

Postat av: Gunnar

Oj, trots att nattens kommentar syns här för läsning - så har det inte kommit upp en 'etta' - så jag skriver väl några tidiga morgonord till dig för att korrigera detta.
Klockan är långt ifrån 07.00, men redan har SSK Lugnet ringt och tagit min morgonrapport - så jag traskar väl hem då. Vi ses i eftermiddag.
Morgonhälsning
Gunnar

2007-09-24 @ 06:44:52
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: Gunnar

Det finns nu ett par tjusiga korvbilder på dig - ifrån Borås Arena igår - på hemsidan!
Ett regnig hälsning
Gunnar

2007-09-25 @ 16:34:04
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback