Kom fram till Degerberg

76717-61

Hej alla läsare

Jag önskar er en trevlig helg,,,,,,

I går var jag i Göteborg och hade möte med min sjukvårdsgrupp
samtidigt som vi info. om det kommande bygger av Angereds Närsjukhus...

mycket bra,,,

I dag avslutade jag min fotbollssäsong med att gå mellan mina klubbbars matche-arenor pga ett förlorad vad.
se tidigare inlägg om detta.
Det gick bra och jag kom fram vilket denna bild visar!

Åker till Bryssel i morgon..
Jag återkommer på tordag med bloggandet

Ta hand om er där ute

Göran

Ps    Tack
gunnar för att du fick mig att fullfölja marchen på ca 2 mil mellan Hagavallen och Degerberg







Kommentarer
Postat av: Gunnar

Jag vill bara säga att länken till min sida i din text inte fungerar eftersom du har glömt www.
....men som sagt....välkomna och se fler bilder från resan 'Hagavallen till Degeberg' på min hemsida!
Ännu en kvällshälsning
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback