Söndags-snack

76717-7


Jag sitter och bloggar igen så här på söndag eftermiddag och tykte det var kul att skriva lite.

Jag har jusr varit och dömnt en Flick 14 match ute på Degerberg i Rackeby och det var som vanligt mycket trevligt.
Jag tycker att tjejer spelar mer moget än killar i samma ålder då de inte alls lägger enirgi på att gnälla på motståndaren eller för den delen mot domaren.

Vädret var mulet till halvklart och ca 10 sekundmeter i vindkasten vilket förståss påverkade matchen.
Men det var en jämn match mellan Rackeby och Trollhättan där Trollhättan till sist vann med 4-2..
Rackeby hade medvind i första halvlek och ledde med 2-0 men innan halvlekens slut så stod det 2-2.

Jag kollade lite på Vm-friidrotten som avslutades i Japan i dag. Sverige lyckas ta ett guld och inga fler medaljer vilket var ett misslyckande.
Carolina Klyft är fantastisk och som hon vann 7-kampen med ett nytt Europa rekord.

Jag tycker om symbolisera det positiva inom elitidrottandet på många sätt med hennes öppenhet och ärlighet.

Jag hoppar söndagen blir bra för er alla där ute

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

.....och jag vill bara påminna dig om att du har glömt att välja 'mestamålmatch' i veckans omgång av Rätt&Slätt.
Morgonhälsningar
Gunnar

Postat av: Gunnar

Tack för din snabba respons! Vad tycker Du om lottningen i cupen? Har Du någon chans att avancera till nästa rond?
Eftermiddagshälsning
Gunnar

2007-09-03 @ 16:39:51
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: dt

she's too hot for you , mamas boy !!

2007-09-03 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback