Info

Hej !

I går var det en trevlig vårdag på alla sätt där jag inspirerades av många härliga människor . Jag måste säga att jag verkligen tycker om vårt badhus och att kunna bada och basta för 17,50 (kommunanstälda har halva priset på tisdagar och torsdagar ) efter detta så tränade jag mitt damlag kållandsö som kommer starta serien den 27 april kl 16 på Hagavallen så kom gärna och titta på detta härliga gäng.
Jag körde ett ganska hårt pass på 90 minuter i dag och tjejerna gnällde inte en gång utan kämpade väl hela tiden vilket bådar gott framöver.

I dag blir det möte med min hälso och sjukvårdsgrupp om budgeten och om primärvården och vår process att införa att vårdvalssytem som mp tillsammans med alla partier förutom V har stält sig bakom. Jag har inbjudit en representant ¨från MP i Skåne att prata om detta som också jobbar med samma sak.

På lördag är det Årsmöte med Mp Väst i Vänersborg. Nästan 100 personer är anmälda vilket är rekord som jag förstår det och det kan ju bero på att det är tre kandidater till ordförande posten.. Jag återkommer till detta på bloggen.
På söndag är det ca 25 anmälda på seminariet om regionpolitken och jag ska prata hälso och sjukvårdspolitik.
Jag hoppas på en trevlig och engagerande helg...
ha det gott alla och ta det lugnt där ute

Göran

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Postat av: Marita B

Hej!

Om du tänkt gå på KS-gruppen i morgon så träffas vi kl.19.00. Ingen kan halv 7.

Vill du meddela Linda också?

Hälsnin gar:

Marita

2008-04-13 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback