Kort info

Hej!

Efter en intensiv årsmöteshelg ¨med ca 80 deltagare och ca 60 ombud där vi på lördagen valde
Laila Åkerberg (Mölndal) som ordförande och Merete Kapstad (Göteborg) som vice ordförande, är jag åter i Vänersborg och förbereder mig inför regionfullmäktige mötet nästa tisdag med gruppmöte på måndag.
Vi ska besluta om vår budgetförslag och texter..Alltid intressant detta möte !

I söndags var det seminarie och då informerade vi regionpolitiker om vår politik och jag drog detta med vår hälso och sjukvård i ca 90 minuter inför 8 personer,,,,..


Det känns bra annars och nu har jag förberett en tysklandsresa med min Mor och två till den 17 juni till början av juli..Min mors svägerska Käthe fyller 80 den 19 e juni och det ska bli trevligt att gratta henne ordentligt i hennes och min mors fördelseort , Bardowiik i Luneburg kreis.
Min mor kommer att vara kvar i Bardowiik emedan jag och de andra åker ner till Österrike /Schweiz för att känna fotbolls em stämning samt titta på vackra hästar !
Man behöver göra annat än politik och detta kommer att bli mycket trevligt.

Innan dess så blir det intensiva politiska veckor med antagande av budget i regionfullmäktige samt i kommunfullmäktige i juni 08.

ha det gott
Göran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback