Kolla Arnfilmen





hej på er kära bloggisar !  Idag såg jag och M-J och P på Arn filmen 2 och jag tyckte väl att den första är bäst men de andra tyckte denna 2,a filmen var den bättre.. Arn ska väl också tack dessa herrar som spelade norrmän i filmen för segern mot Danskar och Sverrar !

Intervju

Jane : Filmen var bättre än 1,an och Göran hade mustasch
Peter : Filmen var bättre än 1,a och den är sorglig men vacker och lockar fram en del tårar. Göran gjorde an bra insats som dansande medeltids-snubbe !
Madde: Fulländat mästerverk. Vacker,varm och samtidigt grym film som skildar vår Västgöta historia väl. Göran gjorde en fantastisk insats i sin dräkt !

Jag tackar er för kommentarerna..,

Kommentarer
Postat av: Jane

Haha :) Mycket bra insats må jag säga. Och ja, det var sannerligen annorlunda att se Fabror Göran i mustasch! :)

Postat av: MJ

Hoppas att träningen gick bra idag.

Själv fick jag gräsmattan klippt plus en halvtimmes träning efter den uppvärmningen...sova snart zzzz:)

2008-08-26 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback