kort och gott



Är hos tjejen i vackra sjuhäradsbygden som är allt annat än platt vilket denna bild kan symbolisera.
Ja nu har snart den första politikerveckan i Lidköping avslutas när Kd nu är klara kl 13 i dag och det har varit mycket
 givande.
Från Mp,s sida så lovade vi fortsatt stark satsning på miljö och klimatpolitiken och vi ser i dag bara samverkan med i 1,a hand S som enda alternativ för att nå en majoritet i Lidköping efter val 10 tillsammans med V om de vill vara med förståss men de lovade ju att jobba på det som de uttrykte det !
V vill satsa på kulturhus i Lidköping och det är inget som vi i Mp ställer oss emot om pengarna finns. Vi har ju utvecklingen av sockerbruket som jag anser vara ett kulturhus och sedan har vi diskussionen om framnäs och parken området med en ev etablering av en kongressarena med att det finns intresse från privata finansiärer att ev etablera ett hotell ! Vi i Mp har inte tagit ställning helt i dessa frågeställningar med framnäsområdet !

Ja så läste jag Kjells blogg om Arn-filmen som redan haft smygpremiär innan den riktiga den 22 och han verkade nöjd och jag är säker på att det kommer jag att vara också i och med att den 1,a var så bra ! Att jag sedan hade setts av Kjell på filmen under bröloppet -- var ju lite kul -- ja menar att man inte retuscherats pga dålig dans och annat-- ler !

Ha en fin dag !

Göran

Kommentarer
Postat av: Tony J

Du utmanas härmed att svara på några frågor. Klicka på länken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback