regionnytt,, mm

  Den 22/8 Går som sagt Arn-filmen av stapeln i Lidköping och jag har nu köpt biljetter för lördagens (23/8) föreställning för tjejen och hennes dotter med kille.. Så här var jag klädd som statist...¨Ni som ser på filmen och läser denna sida kan väl kommentera filmen och inte minst giftermålscenen som spelades in på 2 dagar med 626 tagningar... Vi får väl se om jag ses,...

I dag är jag i vänersborg och sitter på mitt rum där min kollega Tony sitter hos mig samt att vi nu har besök av Vänsterns pol.sekr. Nilkas, Vi är övererens i många hälso och sjukvårdsfrågor men en fråga skiljer oss ännu är väl det som handlar o själva vårdvalet inom medborgarnas primärvård.
- Niklas håller till viss del med om detta och tycker att vi i Mp kunde kommit överens med dem om vi inte var bundna till positionspapprets del om vårdvalet ,, kallar det `borgerligt bjäfs`

Ja vi får väl se vad blir av det hela men att vi båda partier prioriterar primärvården det står helt klart för mig och i slutändan så kanske vi inte kommer att stå så långt ifrån varandra när vi kommer att gå till beslut i Rf den 2 december

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej Göran!

Jag såg att du är filmaktuell i en annan produktion som har premiär nästa sommar.

Dvs text-tv berättade idag att 'Hej Baberiba-gänget' gör filmdebut med 'Sommaren med Göran - En midsommarnattsskomedi'/ler/!

Eftermiddagshälsning

Gunnar

Postat av: C M

Kommer att bli spännande att få se filmen, kan du be dom pausa när scenen där du är med visas?:)

2008-08-20 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback