kort och gott



hej på er ! 

I dag ska det bli världpremiär på ARN-filmen 2 och som sagt så är jag med i denna 2,a arn-film som statist på Arns och Cecilias brölopp som dansare och adelsman. Det ska väl vara ca 6 minuter från denna scen så det ska bli kul att se hur den blev när man var så nära alla skådespelare och inte minst Sofia Ahlin och Joakim Nätterqvist.
Många frågar (senast i dag när jag slutade jobbet på galeasen efter natten)om jag syns i filmen och jag svarar att det kan man inte veta men det var hur trevligt som helst att vara nära sveriges största filmproduktion genom tiderna.

Vad jag förstår så kommer Kjell Hedvall att gå så han får väl se om han upptäcker mig,.bla alla festdeltagare på denna bröloppsfest.
Jag var jum med tjejen på Linda (mp) och Patriks brölopp 080808 och det var fest fram till kl 05,30 på lördagsmorgon emedan jag och madde åkte hem vid 04 .... det var ett fantastiskt fint brölopp och jag vill önska Linda och Patrik all lycka i framtiden !

Politikerveckan går vidare och i går var mp inbjudna på SAP,s dag på Icbaltorget och det var trevligt emedan jag blev lite fundersam på V och Bo Eliasson något kraftfulla ton gällande en viss skeptis på sammarbetet men att de ska jobba hårt på att få till det ! V jobbbade hårt för hallen och vi sa nej till vårdbidrag och vi privatiserar inget i skola , vård och omsorg .,. allt som vår ök. säger har vi gjort eller gör.,. så jag blev vär lite konfunderad men jag vill absolut fortsätta sammarbetet med V !
Jag tog som vanligt upp klimatfrågan som en mycket prioriterad fråga ! Jag är glad att nu Kjell med mer ponduns än tidigare tar upp miljöfrågorna ,, kul !

i Morgon kommer jag att vara på Icbaltorget,. då V har sin dag,,. vi ses kanske om någon har lust att komma .. vore kul !
Göran 

Kommentarer
Postat av: Jane

Inte för att vara petig eller så, men det stavas Iqbal-torget :) Mvh. Jane.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback