GL tankar/nytt


Tiden närmar sig julen och människor börjar så sakta se fram mot denna vackra familjehändelse , där kärleken till livet och all vad det ger oss känns som närmast ! Det är dock mycket viktigt att tänka på de som faktiskt på olika sätt pågrund av ensamhet faktiskt känner tvärtom och mår som sämst under denna helg ! Jag kommer i år att tänka särskilt på denna grupp omänn att jag just nu känner att mitt liv och den kärlek jag får står på topp faktiskt !

På fredag fyller jag 41 år och det är öppet hus för dem som vill komma till mig ,, hemma på vinbergsgatan efter kl 19 !
Tjejen och flera kommer att vara där ,, Denna dag kommer att ha en särskild betydelse,,, kolla tidningen denna fredag !

Regeringen vaknar äntligen upp och kommer med ett stimulans paket (omänn ej tillsäckligt) men ändå pengar till arbetsförmedling mm ! Jag skrev om detta i föregående inlägg och denna kris som har samma tyngd som 1900 talets 30-tals kris .... Den kommer nog ur ett historiskt perspektiv benämnas som 2000 talets svar på denna !
Vi måste nu mer än någonsin utveckla en långsiktig politik och nu hoppas jag att vi kommer att bli alla tre i oppositionen som gör detta ! S-V och Mp har partistyrelsemöte i helgen så på måndag vet vi nog besked hur det ligger med detta , men jag hoppas som sagt var på detta och då inte minst på att jag bedömmer att vi kan inte ha en grön/röd politik som anfalles från två håll om man säger så !!

Den 13 december är Mp på torget på fm och vi har bjudit in våra samvarkanspartier.. S och v på detta !
Jag återkommer mer om detta framöver !

ha det gott
GL

Kommentarer
Postat av: Tony

Hmmm, är det inte på fredag du fyller år?

Grattis i förväg, i vart fall! Fast vi lär väl ses på fredag en sväng i Vänersborg?

Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra helg! :)

2008-12-07 @ 22:26:55
Postat av: Storebror

Vill du med till THN på lör bandy Gripen -Villa

Kvällen party hos erken youtube med jultema

2008-12-08 @ 12:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback