kort och gott

Hej på er !

I dag tränade jag mitt damlag på konstgräset och det var mycket trevligt  Det var en mycket bra träning med hög engagemang hos kvinnorna så nu ser jag fram mot första träningsmatchen på konstgräs i Götene nu på söndag kl 16 mot Hällekis damlag. 

Annars så var dagen lugn efter några dagars hög intensitivitet i Regionpolitiken. Jag var en sväng hos kollegan Linda och pratade om vår framtida politik,. Alltid trevligt och jag är så glad åt Berlings engagemang i den lokala politiken och nu känns det bra när vi har lite att säga till om.

I morgon kväll  (i dag) har vi årsmöte hemma hos mig så det gäller att förbereda sig inför detta och jag hoppas vi blir upp mot 20 personer.

Vi ska diskutera framtida strategi mm och välja ledningsgrupp osv.

ha det gött

Göran

Kommentarer
Postat av: ..2 a friend...from 2 friends 2U

Räkna med att vi blir 22 på årsmötet. Efter ditt ivriga nattbesök fick vi inspiration att förändra världen via din gröna motionsprofil.
En fråga som kräver ett svar
Hur mycket CO2 släpper en Renault Megané modell -94 ut vid kallstart och färd 647 meter x 2?

Vi emotser ett svar med tacksamhet å det snaraste.

2008-02-21 @ 06:25:26
Postat av: Anonym

Hej !
Jag skulle nog aldrig förtäljt detta med min bil !
Ej bra ur klimataspekten.,
ha det gott ni två och vi blev 15 på mötet och ni saknades,,.

2008-02-22 @ 01:50:02
Postat av: .....2U.......

.....vad bra att vi saknades....och du du vet väl att det vi vill ta reda på det tar vi reda på...

Ha det gott och ha en bra natt inatt.. eller kan man säga så..??

2008-02-22 @ 06:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback