Lite info,....

Nu är Vallentine dagen över men jag ska kort reflektera över denna !

Jag har i dag haft möte med min fotbollstänarkollega Hanna och gjort upp om kommande träningsprogram mm för hela säsongen för det DIv dam Kållandsö GOiF som vi ska träna och jag tycker det känns inspirerande på alla sätt och vi har vait 10 till 17 på våra träningar hittintills och jag tror och hoppas att detta ska gå mycket bra .
Debatten gällande föreningsbidrag är väl lustig tycker jag då jag verkligen tycker att detta behövs för det så viktiga föreningslivet .. och det tror jag 9 av 10 håller med om  !

Sedan så bjöd jag min mor på lunch på favvo stället på 2,a etaget på willys-framnäs.
Efter detta var jag på kommunhuset och pratade lite med tjänstemän för att hålla mig lite ajour i trafik och folkhälso frågor.
Jag hade sedan ett möte med Samhällsbyggnads ordförande Jonas Sundström , då jag sitter i denna nämnd och inte kunde gå senast så han breafade mig i frågor kring..
lördagstrafiken på bussarna som är ett ettårigt projekt där vi inte tar någon avgift från de som åker och detta ska nu utvåderas och när der gäller resandet så kan man säga att denna har ökat med mellan 30 till 50 % vilket är mycket trevligt.  Detta får nu värderas och så får kommunstyrelsen säga sitt i denna fråga hur det ska göras framöver ,...
Jag är personligt glad att siffrorna pekat så positivt då jag la en del personligt arbete i att få igång det hela förra året !
Jonas breafade mig också om biosfär projektet med Götene och Mariestad .
Det händer spännande saker där ! Jag informerades om kommande plan om vår skog samt om hamnstaden mm.
Jag känner att vårt sammarbete är ömsesidigt och att det också ger mig själv mycket som politiker så jag hoppas vi kommer att kunna sammarbeta även efter kommande lokalval 2010.

Sedan så åkte jag till the forest och var på bio och det var kul på alla sätt,..

I dag ska jag ha sjukvårdsgruppsmöte på sjukhuset i Borås (SÄS)....Återkommer med info om detta !

MP i Lidköping har årsmöte på Vinbergsgatan 6 b
den 21 februari
kl 18.30

Gamla som nya medlemmar är hjärtligt välkomna och även intresserade icke medlemmar förståss !

ha det gött

Göran


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, det här kanske är en dum fråga,
men jag undrar hur du äter din ballerina? :D

läs mer här; http://mydearbylia.blogg.se/1203033889_hur_ter_du_din_baller.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback