Veckan som kommer

76717-110

God morgon,, ! Äntligen fris efter sjukligheten,, virus,, i helgen,,.
En härlig nu vecka börjar !  Jag har i dag MP-Väst möte ,, vi ska ta flera beslut inför årsmötet den 12 april och vi har därför ett heldagsmöte,,

Jag har sedan ett förmöte i kväll inför samhällsbyggnadsnämnden i morgon som jag tyvärr inte kan gå på då jag först har kommunstyrelsen fram till kl 15 för att sedan ha ett extra möte om evanemangshalle,, vi får info om den utredningen som vi bestälde i dec, 07. 

På Onsdag är det Hälso och sjukvårdsutskottet i Vänersborg .
På torsdag åker jag till Malmö med Tony och Birgit för att prata med Mp där om deras primärvård.
På fredag åker jag och Gunnar till Manchester för att se derbyt på söndag och jag är hemma igen på måndag fm..

Ha det gott

morgonstund har guld i mun !

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback