Apropå klimatsmart leverne

76717-69

Kom att tänka på när jag åkte med hästen Brunte i samband med detta med att handla klimatsmart och det är klart att tillbaka till häst och vagn är ju inte det framtida klimatsamhällets signum men visst skulle ökade inslag av detta vara trevliga eller hur !

Tack Johan för kommentaren och tack nyfiken för kommentaren och vad händer då idag ?

Jag ska träna mitt damlag vid 18 tiden till 20. Det blir löpning på stenportens spår samt styrke och konditionsträning inomhus !
Jag har nu tillsammans med Hannah haft två träningar och första gången var vi 17 och andra 11 inklusive tränare så vi är nöjda med upptakten. Nu på tisdag så är det serieträff med de andra ledarna för DIV 5 damlag i denna serie ! VI ska lägga in våra matchdagar ! 
Jag kommer att rapportera på denna sida om damlaget för jag tror det kan vara intressant för er blogg läsare !

Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

"löpning på stenportens spår".
Innebar det att du tog täten och visade vägen eller stod du vid målet och räknade in löparna?/ler/
Är du ledig på onsdag? Ifall du är det kan vi kanske ta ett spinningpass på Friskis & Svettis klockan tolv?!
Ha en trevlig natt på Galeasen tillsammans med Maggan, Monika, Liselott, Anneli, Emilia, Mia, Karin, Gunnel....eller vilka som du får dela natten med.
Kvällshälsning från Din Trogne Kamrat och tillika bloggläsare
Gunnar

Postat av: Göran Larsson

Hej och tack för den trevliga kommentaren Gunnar !
Jag ledde träningen ivrigt genom att vi sprang våra 2,5 km i grupp och körde intervallträning.

Jag hoppas din dag blir bra !
mvh
Din kollega och vän
Göran

2008-01-28 @ 06:41:25
Postat av: Gunnar

...knack, knack....jag hade även en fråga om spinning - kanske för väl gömd i 'det andra stycket - eller kanske en för svettig fråga som du undvek?/ler/
Morgonhälsning
Gunnar

2008-01-28 @ 07:35:33
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: Gunnar

....och jag har ytterligare en undring.
Torsdagen den 7/2 när du kommer från Malmö till Göteborg klockan 18.15....då kan du ju förslagsvis ta antingen den sk tåg-bussen kl 18.20 (om du hinner) till Bollebygd (framme 18.54) eller så kan du ta ett tåg kl 18.50 (destination Borås?) och gå av i Bollebygd kl 19.30.
Dvs så undviker vi att jag behöva trängas med din bil i den täta kvällstrafiken i Göteborg.
Vad tycker du om förslaget?
Tidig Morgonhälsning från Magdalenagatan
Gunnar

2008-01-28 @ 07:52:36
URL: http://www.gunnarkarlqvist.se
Postat av: Big brother

Göran vill alltid köra i grupp numera.......hjärtligt välkommen på herrarnas träning på hagavallen med fri löpning.....sist 10 varv(10 km) på elljusspåret.

2008-01-28 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback