ARN FILM MM

76717-92

Tack Gunnar för ditt smarta inlägg o Arn-filmen.. Här kommer ytterligare ett foto av de du kallar rumpnissar, men visst är de snygga som Norrmän !
För mig efter 2 besök på denna film så består intrycket av att detta är en bra Svensk film mycket väl i klass med den senaste storfilmen av Bergman ; Fanny och Alexander !
Det kan ske kommer att kunna bli en oskarsnominering för bästa utländska film ! 

I dag var jag på Mp-Väst möte där vi fick till en del bra beslut ! Vi hade möte mellan kl 14 till 19 och detta mycket pga vi nu diskuterar en budget för 2008 samt nya stadgar för MP Väst organisationen ! Beslut tas på Årsmötet den 12 April i Vänersborg.
Det är ju så att ett parti behöver en väl fungerande intern organisation och som jag tidigare skrivit på denna blogg så ska vi from 1/2 flytta in i en gemensam lokal med MP Göteborg mfl. Jag tror att detta är bra då vår anställde också får kollegor på sitt jobb vilket i sig måste vara berikande !

I morgon ska jag vara i Vänersborg vid 10,30 tiden och jobba med mina sjukvårdsfrågor och planera året !
Det är Hälso och sjukvårdsutskott på onsdag och då kommer en motion gällande komplementärmedicin upp som jag har skrivit !

Ha det gott

Göran

Kommentarer
Postat av: Ancie

Tjusiga "rumpnissar"! ;) Motionen om komplementärmedicin ser jag fram emot. Ha det gott!

2008-01-08 @ 11:49:39
Postat av: Gunnar

Fanny och Alexander!? Tacka vet jag 'Hem till Midgård'. Det är visserligen ingen långfilm, men bra mycket sevärdare! /ler/
Hälsningar
Gunnar

Postat av: strulan

Nämen.. Nu har du ju glömt att säga att det är tvåan du är med i.. den där Arn och Cecilia gifter sig!

2008-01-22 @ 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback