Ett nytt blad..

76717-98 Tack alla ni 9,e trevliga gäster som gjorde nyårsfesten mycket trivsam !

I dag den 1/1 2008 så börjag vi nu ett nytt år och vänder blad som man kan uttrycka det hela !
Jag vill se det som ett år med positiva möjligheter utifrån de frågor som ligger framför som ska lösas på olika sätt både på den regionala och kommunala planet !

Jag är säker på att vår majoritet i kommunen kommer att klara frågorna på alla bästa sätt och sedan så gäller det ju att vi har en flexibilitet och förmåga att se olikheterna och dess spännvid men samtidigt kan jämka och hitta bästa gemensamma lösningar och detta har vi lyckas med hittintills och kommer att kunna göra det framöver oxå !

Jag vill önska mina kollegor från S och V ett bra 2008 och se ses vi ju efter trettondagshelgen..
Naturligtvis önskar jag även oppositionen och deras representanter en god fortsättning för 2008.

Jag vill till sist säga att jag gillade Arn-filmen och den är lite av vår egna Ivanhoe !
Jag är glad att så många går på filmen och det känns som jag har rätt med att det skulle bli en succe !
Härligt för svensk film och härligt för kommunerna i Skaraborg som har satsat på detta inkl. Lidköping samt Regionen i Västra Götaland !

ha det gott nu

Göran

Kommentarer
Postat av: kristina palm

Söker efter riksdagman tomas nilen . En Google-träff hänvisar till en artikel av dig där du nämner vederbörande. Kanske kan du hjälpa mig med att kommma i kontakte med denna Nilen!
Sökt oxå på riksdagens hemsida - utan resultat.
Finns Tomas Nilen?
undrar Kristina

2008-01-02 @ 07:52:00
Postat av: Tony

Hej
Som Görans kollega som politisk sekreterare, tar jag mig friheten att svara på din fråga, Kristina.

Thomas Nihlén finns på riktigt, och är en riktigt duktig riksdagsledamot.

Han har hemside- adressen: www.mp.se/thomasnihlen

Han har också en mobiltelefon: 0706-332122

Hälsningar Tony Johansson, Västra Götalandsregionen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback