Hej Gunnar

76717-109 Gunnar Karlqvist min vän och kollega och cyklist !

Tränade damlaget hårt i kväll ; Intervalllöpning 2 km samt simning ca 1000 meter och är trött nu så jag kommer ej ikväll ! Jag får kolla efter kassen .,.. ?  ursäkta
Ska bli kul med Mancheter resan ,, Vilket derby ! Den 10 februari !

Annars så håller jag med Kjell i hans argumentering gällande isen och allt mildare vintrar !
Kul om han gör sin sida än mer personlig tycker jag !


Sov gott

Göran

ps Hälsa strulan,... någon arebetskompis måntro,, alltid roligt med kommentarer


I morgon bär det i Väg till Vänersborg och sedan till Vara för politik !





Kommentarer
Postat av: Grobbe

Seriemöte 29 jan ni är inte anmälda.......fått påminnelse av förbundet.

2008-01-24 @ 10:08:06
Postat av: Gunnar

Så Grobbe du menar att 'manager Larsson' har försummat att anmäla sitt lag till seriespelet!
Hälsning från Magdalenagatan
Gunnar

Postat av: Fino

Tycker mer att låter som om den är "strulan" är någon som retar sig på dig. Hmm.. någon du har något otalt me? Fast kanske bara är på skoj, va vet ja..

2008-01-25 @ 16:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback