IS frågan


Tack Tony för ditt snabba svar på kristinas fråga och jag håller med dig i fråga om att Tomas Nihlen är en mycket kompetent Riksdagsman för Mp. Han bor i Umeå och han känner förresten den berömda fotbollspelaren Marta mycket väl.
Läs mer om detta på min blogg om Almedalen 2006.

Jag läste förresten Kjells blogg och jag hoppas det löser sig i Vänerhamnfrågan och jag är dock mer orolig än kommunalrådet !

Jag vill också säga att frågan om nytt köldmedium för isstadion snart är gamal som gatan och jag förstår faktiskt inte att detta är löst för nu kan altså själva framtiden för isstadion ligga i fatet utifrån den nya Arenan beroende på en kostnad som denna invetestering för med sig.
ha det gott

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback