Nu drar det i gång

76717-106

Nu när det gått 18 dagar in i januari och efter att ha haft lite ledighet som jag beskrivit i tidigare inlägg så startar nu politiken upp på allvar och jag har i dag varit i Sätra i Undenäs vid sjön viken och träffat vår kassör i Mp skaraborg ; Ulf von Corswandt , och diskuterat vår budget och kommande verksamhet i valkretsen.
Detta året är ett förberdande år inför de två kommande valåren 2009 och 2010. Ep-valet samt ordinarie val .
Jag som ordförande har det samordnade uppdraget att se till att vår organisation står sig starkt inför dessa valår . Vi kommer att inviga vår gemensamma lokal i skövde vid högskolan den 7,e juni i år.

I morgon så åker jag tlll Göteborg på regionens årliga folkhälsokonferens och den brukar vara intressant så det ser jag fram mot samt att jag träffar egna partikollegor samt från andra partier vilket är bra så här inför politiska vårterminens start.

Annars så startade jag upp mitt tränarskap i går med ett bra möte med nästan 20 tjejer och jag och Hanna informerade om programmet fram till April. Det kändes positivt på alla sätt så det ska bli kul med träningen på söndag på stenporten kl 18 till 20,,inkluderande löpning och styrketräning--

ha det gott och trevlig helg
Göran,

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Maria träffade din kära mor på Östhaga idag. Hon brukar ju väva där.
Din mor berättade för Maria 'att du hade varit alldeles slut' efter vår turné. Dvs vi hade gått så långa sträckor.
Mitt bildreportage om turnén börjar med en bild på en sovande Göran på tåget upp till Södertälje.
På väg hem från Gävle tog jag en bild när Göran låg raklång över tre säten, men den bilden tog 'censuren'/ler/
Fredagshälsning
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback