Politik mm


Hej !

Jag befinnner mig nu i en kommun med mer skog än Lidköping emedan jag också åkte igenom kommuner såsom Vara som väl knappt har 50 % av den statsnära skog Lidköping har.

Jag tror på att vi måste lära oss av våra fel och brister och detta gör också en kommun och frågeställningar som nu har kommit från Klang och Larsson och jag på olika sätt försökt besvara är viktiga och är man en lärande organisation så kommer vi att bli bättre och få en bättre kvalitet kontinuerligt i takt med allt högre stälda krav i ett öppet demokratiskt samhälle.

Läs mitt sista inlägg denna debatt som jag har med Klang och Larsson inom detta ämne på Lidköpingsnytt senare i dag.

I dag kommer jag att börja mötes året med att gå på MP väst möte i Göteborg mellan kl 14 till kl 18 och sedan blir det nog en bio..

I går såg jag på ARN-filmen igen och sannerligen den blev i mina ögon ännu bättre !

ha det gott
Göran

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Jag och Maria och Gustav var på Arn igår. Jag kom att tänka på din liknelse med Ivanhoe.
Det kan onekligen stämma, men jag fann även 'lite andra liknelser' som jag berättar om på min sida! /ler/
Hälsningar från Magdalenagatan
Gunnar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback