Grattis Kjell Hedvall

Jag var och grattade vårt nu 56 åriga kommunalråd i förrgår när han hade öppethus och det var mycket trevligt och jag önskar vårt kommunalråd allt gott i fortsättningen och jag tycker att samverkan mellan S och Mp i Lidköping fungerar mycket bra och jag bedömmer att nu när vi har halvtid snart under mandatperioden att ett fortsatt sammarbete över nästa val är fullt möjligt och jag tror att Lidköpings medborgare ser positivt på detta.

Jag har några dagar kvar¨på semestern så jag ska utnyttja dagen med M/T och bada i Sandviken i morgon !

Ha det så skönt och njut av sommaren !

Göran

Hallfrågan är svår men beslutet var på alla sätt det enda rätta och debatten borde nu handla om hur vi ska göra det så bra som möjligt med denna hall för alla i lidköping och inte för eller emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback