sommarnytt



Hej alla bloggisar (ca 10-15) som nu denna sommar går in på denna sida var dag . Datorlivet går väl också på semester om man säger så men vissa kanske tar med datorn på stranden !
Bilden jag publicerar är ett typiskt windows fel ... ler

Man kan ju i och för sig diskutera länge över windows operativa system och dess brister och det vore kul att få lite kommentarer om detta !

Ja nu är det sista dagen på juli och vi går mot hösten,,,, nä vi har väl minst 2 och halv månad sommar kvar !

I dag är jag i Bollebygd och upplever en vacker sommardag i sjuhärad och det är väl nästan lika bra som i skarbörg !

Jag har börjat komma igång med mitt engagemang i det politiska och har de senaste dagarna publicerat två artiklar på
Lidköpingsnytt
Om Eu utträdet och vattenkvalitetsfrågan i kinneviken !

Jag har i denna vecka börjat träna mitt damlag Kållandsö damlag efter ett 4 veckors sommaruppehåll och på dessa träningar har två tjejer Maria och Cissi tränat samt i går kom 7  F 17 tjejer som har cup på söndag och det var kul att träna med dem !  Det börjar på allvar nästa vecka då höstsäsongen startar måndag den 11 augusti borta mot Järpås damlag. Vi ligger två i serien .

Ha nu en fin Augusti och ni som har semester får se till och njuta någon vecka till !
Jag jobbar 11 nättter till innan jag får lite ledigt igen.. ska kolla OS fårståss och sedan går ju politiken så sakt igång igen samt fotbollen mm mm !
Den 5 augusti fyller tjejen år samt den 8 e augusti så gifter sig Linda (Mp) ,Jag och tjejen är bjuden och det ska bli fantastiskt på alla sätt !

Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback