Kongress

Kongress
Östersund kongress 08

Så här såg kongresslokalen ut som vi var i från fre förmiddag till sön eftermiddag,
<nästa år kommer kongressen att vara i Skövde på Billingehus, och det känns extra kul nu när
vi ska inviga en ny gemensam lokal i Skövde den 7 juni. Vi kommer att ha en rad duktiga talare
som vår partisekreterare Agneta Börjesson och Stefan Kristiansson vårt regionråd.
Vi kommer också att ha en debatt mellan Johnny Magnusson vice ordf regionstyrelseln (m),
och vår ersättare i regionstyrelsen Birgitta Losman,
Annars så hade jag en bra dag där jag firade min kära mor på hennes 75 årsdag, samt åkte till skogen och sitter nu med en kall citronvatten.
Nät det gäller vår budget så redovisas den ordentligt i NLT.
Några besvikna medborgare frågade mig om varför jag inte var med på bild, jag svarade att det var väl bra att s och v:s representanter var med på bild och att vi fick en grön strandpromenadsbild *s*
Pratade med Kjell idag om detta med hallen och meddelade att vår inställning är att klarar vi inte kostnadsbilden på ca 12 miljoner så får vi erbjuda det vi sa från början med en isyta (se Kjells inlägg på Lidköpingsnytts debattsida).
Är orolig inför Vätternrundan men jag hoppas få stöd från er bloggisar genom kanske några kommentarer.
Ha nu en trevlig nationaldag - ta hand om er ni är alla viktiga.

Göran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback